Výkonná asistentka


Pracovní náplň

  • Příprava, editace a zpracování obchodní a administrativní dokumentace (e-maily, zprávy, smlouvy, zápisy z jednání)
  • Celková organizace a vedení kanceláře v budově administrativy
  • Podpora vedení a administrativní podpora obchodního týmu
  • Organizace a správa kalendáře jednatele, plánování schůzek, jednání a konferencí
  • Příprava a správa denních plánů a úkolů nadřízeného, včetně prioritizace
  • Koordinace a komunikace s interními a externími partnery, zákazníky, dodavateli a kolegy
  • Plánování služebních cest, včetně rezervace ubytování, dopravy a přípravy itinerářů
  • Zajišťování různých úkolů a projektů dle potřeby vedení firmy
  • Organizace a správa kancelářských potřeb a vybavení
  • Místo výkonu práce Praskačka 145

Požadavky

  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Časová flexibilita
  • Vzdělání SŠ/VŠ
  • základní znalost AJ alespoň A2/B1, NJ vítán
  • nadstandardní ústní a písemný projev
  • psaní "všema deseti" - zápis na poradách společnosti, pozvánky, psaní dopisů a jiné korespondence
  • znalost práce na PC a využití kancelářského SW (word, excel) další vítáno
  • všeobecné organizační schopnosti (správa budovy uvnitř, vybavení, úklid, organizace oprav, organizace porad, pohoštění)

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Možnost profesního růstu a školení
  • Příspěvky na stravování, dovolenou či další benefity
  • Příjemné pracovní prostředí a týmovou spolupráci
  • Mobilní telefon, notebook a moderní zázemí kanceláří
  • Parkování zdarma

Pro více informací nás kontaktujte: radka.svojgrova@haze.cz.