
Výkonná asistentka
Pracovní náplň
- Příprava, editace a zpracování obchodní a administrativní dokumentace (e-maily, zprávy, smlouvy, zápisy z jednání)
- Celková organizace a vedení kanceláře v budově administrativy
- Podpora vedení a administrativní podpora obchodního týmu
- Organizace a správa kalendáře jednatele, plánování schůzek, jednání a konferencí
- Příprava a správa denních plánů a úkolů nadřízeného, včetně prioritizace
- Koordinace a komunikace s interními a externími partnery, zákazníky, dodavateli a kolegy
- Plánování služebních cest, včetně rezervace ubytování, dopravy a přípravy itinerářů
- Zajišťování různých úkolů a projektů dle potřeby vedení firmy
- Organizace a správa kancelářských potřeb a vybavení
- Místo výkonu práce Praskačka 145
Požadavky
- Řidičský průkaz skupiny B
- Časová flexibilita
- Vzdělání SŠ/VŠ
- základní znalost AJ alespoň A2/B1, NJ vítán
- nadstandardní ústní a písemný projev
- psaní "všema deseti" - zápis na poradách společnosti, pozvánky, psaní dopisů a jiné korespondence
- znalost práce na PC a využití kancelářského SW (word, excel) další vítáno
- všeobecné organizační schopnosti (správa budovy uvnitř, vybavení, úklid, organizace oprav, organizace porad, pohoštění)
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
- Motivující finanční ohodnocení
- Možnost profesního růstu a školení
- Příspěvky na stravování, dovolenou či další benefity
- Příjemné pracovní prostředí a týmovou spolupráci
- Mobilní telefon, notebook a moderní zázemí kanceláří
- Parkování zdarma
Pro více informací nás kontaktujte: radka.svojgrova@haze.cz.